Onze service
Hoewel wij het altijd het leukst vinden om onze klanten persoonlijk in onze winkel (openingsuren) te ontmoeten, bleek de vraag om een online-shop vanuit onze winkel groot.
Speciaal voor al die klanten die ver weg wonen, bieden wij daarom deze online-shop aan. Wij willen u als online-shop-klant precies dezelfde service verlenen als de klanten die onze winkel bezoeken. Dat wil zeggen: persoonlijke aandacht en eerlijkheid. Wij doen alles wat mogelijk is om u als klant te kunnen bieden wat u wenst. Ook als we niet in staat zijn een bepaald artikel binnen een bepaalde tijd te leveren, zullen wij dat melden. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.
Bestellen
Bestellen kunt u doen door middel van het winkelwagentje. Aan het einde van de bestelling wordt u gevraagd uw naam en adresgegevens in te vullen. Eventuele opmerkingen kunt u ook in het formulier plaatsen.
Natuurlijk kunt u ook een ander afleveringsadres opgeven. Dit is handig als u iemand anders wilt verrassen met een leuk cadeau.
De bestelprocedure loopt via GlobeCharge.
Nadat u uw gegevens ingevuld hebt en op "volgende" klikt, hebt u nog de mogelijkheid uw bestelling te controleren. Als u akkoord gaat, komt de bestelling bij ons binnen en zal in behandeling worden genomen. U ontvangt per e-mail een orderbevestiging.
Contact
Als u ons een e-mail wilt sturen met betrekking tot uw bestelling, vermeld dan altijd het bestelnummer van uw bestelling - dat u ontvangt in onze orderbevestiging -bovenaan. Indien mogelijk zien wij ook graag dat e-mails telkens “replied” c.q. “beantwoord” worden met behoud van de vorige e-mails (dus liever niet een “nieuw bericht” c.q. “new message” sturen). Zo hebben wij altijd alle correspondentie over uw bestelling bij elkaar in één e-mail, blijft het overzichtelijk en is de kans dat iemand iets over het hoofd ziet nihil. . Prijzen en verzendkosten
Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW. De verzendkosten zijn voor uw rekening en bedragen
Betaling
Om het voor u en voor onszelf zo overzichtelijk en veilig mogelijk te maken, werken wij door middel van
-
PayPal (credit card betaling mogelijk)  Als u nog geen PayPal account hebt, kunt u deze tijdens de betaalprocedure binnen twee minuten gratis aanmaken. Er zijn geen vervolgkosten.
-
kontant betalen bij afhaling van de zending in onze showroom in Hamont/België.
-
Als u vooruit betaalt kunt u, zodra u de orderbevestiging van ons hebt ontvangen na uw bestelling, het totaalbedrag overmaken op ons rekeningnummer, onder vermelding van uw ordernummer.
Rekening-nummer:
IBAN-nr.: BE 74 7765 9863 6207 - - - - - BIC code: GKCCBEBB for other European countries: please use the IBAN-nr.
T.n.v. Tuindecoratie 't oude schuurtje 't Lo 95 B-3930 Hamont - Belgium
Wilt u meer weten over het IBAN-nr. en of er kosten aan verbonden zijn?
Levertijd
In principe hebben wij alle artikelen die vermeld staan in onze online-shop op voorraad, of hebben we de artikelen op korte termijn weer binnen. In een aanvullende e-mail zullen wij u de verwachte levertijd meedelen indien het product niet op voorraad is.
Verzending
Zodra het volledige bedrag is bijgeschreven op onze rekening en het artikel bij ons op voorraad is, wordt het u direct toegezonden. U ontvangt dan van ons een e-mail, waarin wij aangeven wanneer uw bestelling precies wordt verzonden. Mocht het pakket vier dagen na de verwachte aankomstdatum nog niet bij u zijn afgeleverd, neem dan contact met ons op via e-mail (onder vermelding van uw ordernummer). Wij kunnen dan direct stappen ondernemen om het pakket te traceren. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen, uw bestelling zelf bij ons af te halen. U betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.
Retour zenden
Indien u om welke reden dan ook niet tevreden bent met het geleverde product, dient u dit zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen veertien (14) dagen via e-mail kenbaar aan ons maken. U ontvangt van ons een e-mail terug, waarin staat of en eventueel hoe u het artikel aan ons kunt retourneren. Zodra het artikel bij ons terug is, in de staat zoals beschreven in uw e-mail, maken wij het bedrag van het artikel over op uw rekening. Wij vergoeden geen verzendkosten en nemen geen verantwoording voor de risico’s van verzenden bij retournering.
|